Monday, August 10, 2009

Amirah Nur Auni

salam...

dah 41 ari anak aku lahir, di mana tarikh sebenar anakku dilahirkan adalah pada 1.07.09 tepat jam 12.33AM... dan kali ni pon Amirah Nur Auni binti Shaharudin di lahirkan secara caesarean sama seperti abangnya dulu, Amirulmukminin bin Shaharudin. Alhamdulillah, Allah selamatkan anak dan isteri aku. dua dua sihat dan tiada apa apa komplikasi. 

Sepasang beb hahahaha... sorang lelaki sorang perempuan...


sepanjang waktu aku menunggu, entah berapa cawan aku teguk air kopi robot ni


bersiap sedia nak masuk operation theatre... time ni mmg aku rasa sayu sangat..
ni gambar sekodeng dari tingkap pintu.
terima kasih kat kakitangan hospital Batu Pahat - korang mmg cekap.


Amirah berumur lebihkurang 8 jam.

p/s : lambat tulis kat blog sebab tak sempat... tapi aku dah post dah kan?