Tuesday, June 17, 2008

kawan lama....


dah lama tak chatting... sekali tu aku ditegur oleh sorang bini orang, kawan satu sekolah teknik dulu. tapi masa sekolah dulu, aku tak pernah tegur dia. apsal ntah aku ni, eksen kot mase tu... skang ntah macamane, bleh jadik member lak. tapi online aje la..... hehehe tu dia si reena peminat kucing yang gEMOk.... aku add blog dia kat blog aku ni....

berkaitan pasal linux lak... pidgin tu mmg best la.... satu application tapi bleh guna sumer im, cth msn, yahoo, myspace... hehehe

kalu nak install kat ubuntu :

code:
$ sudo apt-get install pidgin

pastu tekan alt-f2, taip pidgin... settle....

2 comments:

Reena Shafiee said...

Amboi En Ayam...promote aku nampaknya...apa kata ko jadi PA aku nak tak? Gaji 4 kali sebulan (aku nak lwan Pak Lah)...hua hua hua

diskbrake said...

siot jer.... ko jek la jadik PA aku... gaji seikhlas ati jek... hahaha